Naruto Rasengan

Blixtar,hästar & planer

Imorse runt kanske 5-tiden så blixtrade och åskade det sjukt mycket.. Jag satt i fönstret och försökte ta en bild på någon blixt, tycks?


Fick dock bara en bild, orkade inte sitta oh hänga i fönstret så mycket längre.. 

Dagens planer; Jag vet inte riktigt vAd jag ska göra idag, funderade på att ta en ridtur.. Men efter igår då Fanny var dryg och försökte vända hemåt flera gånger med Linda så vet jag inte.. Jag kanske bara ska jobba henne från marken, försöka få henne att sänka sig och in i handen. Hon har varit jätte svår på det sättet förut, så jag vet inte riktigt om jag orkar hålla på med henne om hon ska dumma sig.. Men ska iaf. Till hagen och hänga där - med eller utan Linda. 

Gårdagen; Igår var Frisse jätte mysig att pyssla om, han stod och sov nästan hela tiden. Så gosigt^^


Kommentarer
Postat av: Felicia Christensen

Åska är så mysigt, oftast iallafall :)

2014-08-07 @ 13:44:28
URL: http://feliciadot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0