Naruto Rasengan

Yesterday & Tonight

Igår såe va jag i plugget, 3:dje dagen. Jag började kl. 10 på Gärdet, jag kom dit runt 9.40 typ.. Vi var på Gärdet nära Karlaplan oh spelade Brännboll... Det var skitkul, har lärt känna folk jag inte visste jag kände innan just brännbollen. Skit kul.. Jag lär känna *bros* lättare när man kör lekar oh typ aktiviteter med klassen/skolan. =D

Jag slutade runt 13 såe hade inget att göra dåe Joel fortfarande gick i plugget, han slutade 15, fett sent asså... Så jag åkte hem oh chillade i soffan fram tills AnnCarro kom te mig oh ah.. Vi åkte oh köpte chips innan vi åkte till pizzeria ilforno där vi köpte kebabtallrik utan lök.. Maten tog vi med ned till Vallentuna sjön där vi satt oh åt det oh snackade skit & allvar typ..

Nu är jag med Emma & AnnCarro, vi ska typ precis sova.. Typ haha lul x)

Berättar mer om skolan i senare inlägg..




//Janaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0