Naruto Rasengan

1 September

Idag gick jag upp runt 7 då mamma och jag skulle åka till hennes jobb runt 7.30, plus att mitt plugg började 8.40. 
Jag kom till Liljeholmen cirka 8.20, jag gick upp ur tunnelbanan och gick över vägen och stog där en av miljoner bussar går. Där väntade jag in Sofia och Jonna, de kom typ runt 5 min efter, men vi hade ju tid. =p
Sedan gick vi tre till plugget tillsammans...
 
Sedan när jag slutat plugget så stannade jag en stund efter och tog sedan sällskap med Rasmus (från hjälmstaskolan) hem till Vallentuna - eller vi gickc båda av i täby galopp, han tog ersättningsbussen och jag gick till mammas jobb, där jag kunde få skjuts hem B)
 
När jag kom hem freaka jag sönder och städade nästan hela mitt rum, vilket jag sällan gör utan att mamma säger till... Dock måste jag fixa marsvinsburen när som helst typ, de står på spån för tillfället och de verkar gilla det vilket är najs - då blev det inget slöseri på spån.. xD
 
Efter att vi käkat middag och efter att jag städat iordning lite grann så gick jag och Dennis till grannIca och handlade några saker, vi köpte;
Alvedon, äppeljuice, kaviar och en äpple & kanelyoughurt.
 
När klockan blev 20 så kollade jag på Idol-auditions vilket jag tycker är jätte kul x)
Nu är klockan så mycket som 21.36 och jag sitter i TV-rummet med mamma, pappa, vovven i knät och datorn på armstödet i fotöljen.
 
Jag är så jävla nervös, ska på min första körlektion imorgon kl. 9 - Är så nervös och känns som att jag kommer misslyckas... Men men, det kommer gå AWSM jag är så förberedd jag kan bli i början iaf :3
 
 
Jag & Rasmus på roslagsbanan.

Jag & Dennis på Ica Rickeby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0