Naruto Rasengan

12/9-14

Dagen inleddes med att släppa ut hästarna, därefter tog jag en promenad med enögda Sasse.. Så fiin**
Därefter mockade vi som vanligt.

Sedan så slängde jag in lunchhöt till Haides hästar, därefter tog vi in alla hennes hästar så de fick käka sin lunch och därefter gick vi på lunch..

På eftermiddagen så gjorde jag iordning Boddan till Haide & Pauline gjorde iordning Esco till sig själv.
Sedan red dem iväg och jag var ensam. 

Under den timman de red så eftermiddagsmockade jag, gjorde höpåsar till både eftermiddagen och kvällen.. Sedan sopade jag i alla stallen, putsade ett träna och sedan gick jag på promenad med Sasse igen.

Sedan var dagen slut.. Det här var min sista dag denna vecka, jag är borta från praktiken i några veckor, sedan kommer jag tillbaka! =)

Paulines utvärdering;
• Hon tar till sig rutiner
• Hon arbetar flitigt
 Frågar om någon är oklart
• Frågar för att lära sig
 Trevlig & schysst mot
arbetskamraterna
 Visar tydligt att hon vill lära sig.

När jag inte är på praktiken så är jag på Botkyrka och går körningskursen..

Sasse på promenad^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0