Naruto Rasengan

7 september

Jahapp, nu är helgen slut och skolan börjar igen.. NOOOT, för jag har praktik (Y) hahah

Jag har praktik hela veckan på Fornboda, det är någon APL tjosan - fett najs men kommer inte träffa min mupp på hela veckan.. =(

Tagga praktik asså x)

Idag har jag typ inte gjort ett skit, jo... Bråkat med föräldrarna, med min nalle Teddiie och även med mig själv. Är rätt trött i skallen om man säger Så.
Annars har jag varit hemma, käkat köttbullar oh makaroner med HUUUR mycket ketchup som helst x) *nomnomnom*

Dock i fredags var jag på "avskedsfest" hos David för Anton JS, han byter skola osv.. Men aye, spritlekarna är samma jämt och det är la gött oh kolla på de lekarna. Joel blev full och spydde först (Lul), sedan spydde Lukas och förmodligen gjorde Knoke det, trots att han inte brukar det och han lär sällan stå för det asså... Därefter när det var hemgång så spydde JS ett antal cånger😜

This Guy stole no




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0