Naruto Rasengan

9/9-14

Dagen inleddes med utsläpp av Haides hästar och därefter började jag mocka...
(Jag mockade Haides stall med 6 st. Hästar)
När jag var klar med mockningen i den större delen av Stallet så sopade jag, sedan gick jag vidare och sopade därefter i resten av stallet. 

Därefter fick jag börja med att lägga in lunchhöt till de som skulle ha. 
(Hann precis klart med höt när nästa uppgift kom)

Då fick jag i uppgift att gå och hämta Sune & Clinton. 
Sune skulle göras iordning för ridning.. När han var klar gick jag med Honom ned till banan där jag gick med honom en stund.

När hon tagit Sune och börjat rida gick jag och gjorde höpåsarna till eftermiddagen + kvällen.
Sedan tog vi in Giraffen och gjorde iordning henne för ridning. 
Sedan tog hon Giraffen och jag Sune oh hon började rida nästa. Därefter tog vi in Boddan och fixade henne. 

Medans vi fixade henne putsade vi sadlar, träns etc. Sedan mockade vi lite snabbt genom alla boxarna som behövdes..

När Haide ridit Giraffen klart tog hon Boddan oh jag tog henne. Därefter så fixade Pauline (praktik-ledaren) Esco mesans jag plockade det sista. 

Var inte så mycket mer.. Jo en sak,

- vi glömde käka lunch.. x(

Fornboda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0