Naruto Rasengan

Fornboda

Idag inleddes dagen med att ta ut hästarna till hagarna,
Därefter mockade vi åt Haides hästar och sopade så det såg snyggt ut. Därefter började vi plocka lite, tvätta täcken etc.

Sedan lade jag in lunchhöt och sedan tog jag och Pauline in Haides hästar och sedan gick vi själva
på lunch.

Efter lunchen eftermiddagsmockade jag. :)
Därefter så gjorde jag eftermiddagshöpåsarna och sedan tog jag in Bibbi och ryktade & fixade hennes hovar. =)

Därefter tog jag in Boddan och fixade henne lika fin, sedan tog jag in de andra två brudarna. 

Idag har jag kanske inte lärt mig så mycket, men jag har haft det bra idag & 
Tycker att allt fungerar bra, jag trivs bra på Fornboda. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0