Naruto Rasengan

29 Oktober♥

Jag var fast i Göteborg tills idag förmodligen pga stormen "Simone" som tagit fart från väst, det gör mig egentligen ingenting..  Trist då jag egentligen haft några planer till idag, träffa Irene exempelvis..Vilket inte blir av, men inget att gråta för, jag får ju umgås med bästa kusiinen en dag extra - Inte alltid jag får göra det^^
 
 Klara - Kusiin - Alexandra

//Jana

Old pics mm.

YOLO DUDES!!
Nu sitter jag och lyssnar på en intervju via P4- Värmland, hehe tror det kallas så.. Det är jätte intressant, handlar om Neuropsykiatriska funktionshinder...Jag länkar den här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=93&artikel=5675560 Där är del 1 och del 2, lyssna gärna! =D
 
Idag har jag egentligen inte gjort ett skit, haha.. Sov nästan 12 timmar inatt... Var dötrött, hade inte sovit så mycket i veckan, så tog igen all sömn x)
 
Här kommer lite bilder från min broders student i våras...
 
 
 
//Jana

Tjaaa ;3

Jag är tillbaka. Bara för att jag kan och tycker det är himla kul :D Just nu sitter jag i skolan och har lång rast.Vet inte riktigt vad som finns att göra... Borde plugga men orkar verkligen.. Är så hungrig.. Bilden är från när vi tog skolfotto.. Kände mig väldigt cool faktist.. Men nu ska jag gå och titta efter en lärare...

RSS 2.0