Naruto Rasengan

26 + 27 april<3

Har inte bloggat på ett tag men haft fullt upp asså.. 

Igår så va jag på dejt oh fick därefter kille.. Kom hem vid 1.30 oh somnade vid 2...
Idag så har jag råkade jag sova bort typ hela dagen, sen käkade jag pizza med AC.. Därefter åkte vi till stallet så hon kunde visa vart Fannys grejer hänger osv. Eva va där oh sa att vi kunde ta en skritt tur...

Så vi hämtade Frisse och Fanny, sedan hoppade vi upp oh red en runda, avslutade med några språng i galopp och några gravsteg x)

Jag & Fanny

AC & Frisse

Jag & Frisse




//Jana

GLAD PÅSK!!!<3









Olyckan.,

Kom från höger men en bil körde på tok för snabbt oh sket i reglerna.. Den körde ut framför mig oh på vägen ut så körde den in i mitt framhjul så jag tappade kontrollen.
Kände mig rätt död när jag låg på marken..
 
Nu 7 h efter; känner mig trött oh omskakad...
Natten med Hela nyaste Pokémon säsongen!!!<3 

5 April - Rock & Lycka<3

Igår va jag på Lidingö rock, en mini konsert i en fritidsgård mitt i Lidingö.. Va helt AWSM, loved it!!! =D
Kom hem typ 00.30 oh hade alarm 6.00 då jag ska till Veda med Anna. Hon ska tävla två olika hästar i Allsvenskan..Hållar tummarna!! x)
haha va as najs igår..Där snackar vi lycka =D
Taggar fest på lördag då med David och Company^^

Fick en blomma av Joel igår + att jag kom med i hans polares band, är trummis..så nu jävlar - LET'S GOO!!! =D



//Jana

RSS 2.0