Naruto Rasengan

=)








22 Februari<3

Ojojoj vad jag är dålig på att blogga just nu.. 

Idag ska jag till Veda och typ chilla.. 12.30 kommer Michelle och hämtar mig, så åker vi till Veda. 
Just nu kollar jag på Disney Channel och har ätit Kyckckling nudlar, det allra BÄSTA som finns i HELA VIDA VÄRLDEN!! =D

Bloggar mer när jag kommer hem!^^


//Jana

Uteritt<3



Finaste Linnea<3

//Jana

Veckans häst/ponny är...

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag, inte hunnit på senaste dagarna pga plugget mm. Men nu är det löst på sätt och vis.. Jag byter skola och linje efter sommaren.. Då blir det ett hästgymnasium i Liljeholmen i stan. Det tar kanske ca; 1h + 5mins promenad, vilket är helt värt resan om plugget är bra! =)

Veckans häst är...

Caramell!!


Sto

Född: 2003

e: Agat ue: Okänd

Imp. Polen

 

Om Caramell:

Caramelle kom till ridskolan tidigt hösten 2011. Hon är ett fint och nätt sto som uppskattas av såväl ungdomar som vuxna. Caramelle är trevlig att pyssla med och känslig och fin att rida. Hon trivs bäst med en stadig ryttare som rider med fina och känsliga hjälper.

//Jana

RSS 2.0