Naruto Rasengan

29 november

Nu kan det  kanske bli en jävla massa deppigheter här.. Så läs på egen risk!!

Nu är jag tillbaka efter att inte ha bloggat på flera veckor.. Anledningen till det är att jag inte har mått särskilt bra, jag har inte orkat blogga. Trots att jag försöker orka så bryter jag ihop för minsta lilla.. Pallar egentligen inte börja blogga, men ska försöka komma igång igen..


Gårdagen började egentligen inte så bra, jag hade ångest redan från natten och den höll i sig nästan hela dagen.. Har en jävla massa ångest nu, försöker dock hålla den i schack.. Vilket jag känner inte kommer gå så länge till, skakar typ oh ah vet inte om jag kommer överleva natten, Vettefan längre asså...

Kommer fan flippa snart..

Är hos Becca oh har kollat film, chillar oj har även kollat bilder från när hon va liten... Hon va såååå söt^^




RSS 2.0