Naruto Rasengan

Gårdagens träningspass..

YOLO x)
Min underbaraste träningskompis på fyra ben!!! =)

Träning..

Idag så gymmade jag med Linda, det va asnajs.. Det gick skitbra - jag körde mest armar oh rygg, lite ben oh lite mage typ men ah :p det va kul så ska förmodligen skaffa gymkort xD

Har ingen bild när vi gymmar men det får bli en bild på Linda när vi va hos mig, innan träningen:




Jobba, jobba, jobbaaaa!!


Först...


Sedan...



Dagens citat..




=)

Yes - tillbringade torsdag til idag, på eftermiddagen (lördag), hos min älskade idiot. ;)
Vi hade det skitmysigt - kollade filmer i timmar, busade en del oh sedan somnade nära varandra...Han är underbar, men samtidigt helt knasig i skallen xD

Det känns som att när vi inte träffas så har jag eyy hål i hjärtat, hål i själen liksom.. Och varje gång vi träffas så känns det som att hålet fylls igen oh jag känner mig hel.. Jag är ännu inte van vid känslan av att någon faktiskt, på riktigt älskar mig.. Känslan är underbar, men är som sagt så är jag inte van..



Älskar dig!!!<3

Dagens..




Dagens Citat!!!




Nougat<3




Älskling!!! ='D

RSS 2.0