Naruto Rasengan

18 December

Jahapp.. 18 december.. Knappt en vecka kvar till jul, vet inte om jag längtar eller om jag vill hoppa över den dagen. Just nu är allt kaos, börjat ta något medicin för drygt två veckor sedan. Vet inte riktigt vad det är, något ångestdämpande skit. Har typ fått alla biverkningar man kan få - låter jätte stabilt (Y).

Kan inte sova, pirrar så mycket i kroppen, samtidigt som jag verkligen vill sova då kroppen är körd..
Idag orkade jag heller inte vara kvar på praktiken hela dagen, vilket då är ganska illa. Kroppen sa/säger verkligen ifrån, brukade alltid klara praktik- och stalldagarna bättre än något..

Förra onsdagen och torsdagen var jag hemma från praktiken och stallet. Klarade verkligen inte av att gå upp, låg i sängen och grät på de två mornarna då tror jag mamma fick nog.. Hon sa att jag skulle vara hemma, trots att jag verkligen försökte att gå upp ur sängen.. Men det är sådant som jag inte klarar av, typ..

Igår så fick jag för mig att testa klänningar, vilket jag hatar.. Sedan jag fick tandställningen så har jag gått med typ 14kg, va ca 2 veckor sedan. Orkar inte gått ned så mycket och kan inte gå upp - hur jag än försöker går jag ändå aldrig upp..

Sova kläder xD

Klänningen från skolbalen

RSS 2.0