Naruto Rasengan

14 maj + 25 April

Idag så träffade jag Joel, vi drog först te hans mammas jobb på sergel och drack te/cappuccino, sedan åkte vi hem till honom där vi mös en stund innan vi käkade "hamburgare" på deras eget lilla sätt - smakade grymt^^
Sedan drog vi till han scouterna där vi åt plättar och en massor av strössel (jag iaf är ett fan av strössel)..

Den 25 april blev jag och Joel tillsammans, han är verkligen den underbaraste och min bästaste vän någonsin.. Trodde aldrig att någon någonsin skulle gilla mig, eller ja... Inte mer än som vän/syster/BROOO..

Älskar diiiig!!!<3

//Jana

AWSM helg med älskling!

Min helg har varit helt AWSM!!
I fredags träffade jag Joel, vi skulle elda eftersom ingen kunde i onsdags så vi eldade på fredagen istället^^ det va Kim, hans tjej Miranda, Marcus, Linda, Tobbe, Mattias, jag och Joel som eldade^^

Däremot drack Tobbe & Mattias för mycket så då fick Linda åka hem med dem x) jag, Joel och Kim oh Miranda sov Joel. Dagen efter så skulle vi städa utanför scoutstugan, men det gick inte så bra..Vi va inne oh mös haha, sen så byggde vi ett fort av två soffor, två gardiner, fyra filtar, två bord och en massa kuddar x)

Sen sov jag hos Joel en natt till.. Oh idag blev han trummis i Kim, Marcus och Robins band x)

Nu är jag hemma & ska snart sova, är typ sjukt seg.. Inte trött utan bara seeeeg :)
Kanske träffar Joel imorgon efter plugget då båda slutar 11^^

//Jana

RSS 2.0