Naruto Rasengan

Veckans häst/ponny är...

Veckans häst är...:

Mc Cloud!

Valack

Född: 1993

Härstamning okänd

 

Om:

Mc Cloud kallas ibland kärleksfullt för Cludden. Han är en väldigt snäll och pålitlig herre som alltid gör sitt bästa. Om Cludden själv får välja blir det hoppning. Då kan han tända till och blir lite extra pigg av ren glädje.

//Jana


19 Januari<3 Ridning mm.

Sorry att jag inte bloggat på ett tag.. Inte riktigt haft tiden, men ska bättre mig tusen gånger!

Idag har jag inte gjort ett skit typ.. Kollat tv och typ.. Choklad rejält.. Justee - Jag har kört fyrhjuling^^ vi har en som vi använder när vi plogar, vi har en plog som man hakar fast.. Det är fett kuul, älskar det.. När jag har körkort så ska jag köra den fett mycket, men först registrera den så man kan köra den på vägen! Hihi^^

Imorgon är det skitplugget.. Ska förmodligen byta gymnasium, men det kommer vara längre resväg men det kanske det är värt om gymnasiet är bra liksom.. Men vi får se vad som sker, ska kolla på öppettid iaf i början av Februari.. Däremot måste jag gå om första året, men det är det kanske värt?!

Imorgon är det ridning igen, förra måndagen var första lektionen på den nya terminen. Då fick jag fina Mc Cloud, han va verkligen skitfin. Vi skulle skritta några steg vid A och C, sedan komma fram i trav igen.. Men när jag skulle bryta av fick jag sitta emot skiftnyckel, visst han minskade tempot men inte så det blev skritt.. Men Eve sa hur jag skulle göra och berömde när jag fick till det! =D

Hade glömt bort hur fin Cludden är sedan senast, vilket var i somras.. Men då hade jag precis börjat rida storhäst så det klart det va svårare. Jag känner att jag lär mig nya saker på varje lektion, hur jag ska tänka, hur jag ska rida osv. Har tydligen fått en riktigt snygg sits, Lotta tror det är för att jag red Brownie så mycket förut och då måste man ju räta på sig och använda magen. Men isf lektionen gick skitbra^^

Nassii Världen!!

//Jana

Veckans Häst/Ponny är...♥

I fredags missade jag att skriva vilken häst eller ponny som blev "Veckans häst/ponny".. Men jag gör det nu, så ingen fara alls..
 
VECKANS PONNY ÄR.....

BROWNIE
 Valack

född: 2001

D-ponny - 145 cm

Om Brownie:

Brownie är en riktig snygging som är poppis bland de lite äldre barnen som kommit en bit i sin utbildning. Brownie är en talangfull ponny i såväl hoppning som dressyr. Han är alltid ett populärt val på tävling! 
Kom till ridskolan januari 2010.

 

//Jana


3 December!

Tjaa, har typ fett tråkigt.. Pallar inte skriva så mycket just nu.. Men här kommer några bilder!

Älskade vovve!!❤️

//Jana

1 Januari 2014

Sorry för segt uppdaterande..har gjort mycket på dagarna, har trots allt JULLOV!! =D

Igårnatt kl. 00.00 välkomnade vi det nya året. Där stod vi, på marken utanför huset. Med ett glas äppeljuice i ena handen och mobilen redo för fotografering i andra handen. Vi hade köpt en stor fyverkerilåda på Täby Färg, pappa stod och tände sedan sprang han iväg i en jävla fart, dvs. i slowmotion^^
Kom hem runt halv tre, somnade typ halv fyra, vaknade cirka halv nio, åt frukost vid 13-tiden. Känns som jag är jävligt bakis, även om jag inte druckit. Har skit ont i huvudet, mår illa och pallar inte röra mig så mycket..






Dagens bakiakäk!! :3


//Jana

RSS 2.0