Naruto Rasengan

Ännu mer trökiga saker x)

JAG HAR... 
(x)snott den här listan 
() rökt en cigarett 
() varit full 
() snusat 
(x) varit uppe hela natten 
(x)somnat i skolan 
(x) tittat på en solnedgång 
(x) sovit under stjärnorna 
(x) blivit kittlad 
(x) Nördat framför datan en natt 
(x) gjort bort mej på en scen 
( ) blivit avstängd från skolan 
() hatat mitt utseende 
(x) gråtit mig själv till sömns 
(x) fångat en snöflinga på tungan 
(x) dansat i regn 
() varit otrogen 
( ) ätit till jag spytt 
() slagits 
(x) älskar elr saknar någon 
() fuskat i skolan 
() Slagit nån i ansiktet. 
(x) blivit knäad i huvet - 
(x) sprungit in i ett träd 
(x) tännt eld på något 
( ) hamnat på sjukhus/akuten 
(x) pratat med en psykolog 
()skolkat
 
//Jana

Kommentarer
Postat av: Dezzie

När gjorde du bort dig??

2013-08-04 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0