Naruto Rasengan

Emma uppdaterar!

Haaaaajsvaaajs!!
Jag heter Emma och är en liten person som faktiskt skriver här på min vackra väns blogg. Hehe I'm so cool you know! ;) I WILL TAKE OVER THE WORLD!!!
Idag har jag varit i skolan och stort sett gått hela dagen, skrivit och fått prata med min mentor. Låter helt konstigt men ja så är det första veckan på Gymnasiet. Jag är själv bloggare fast inte här på Blogg.se, utan jag bloggar på en annan bloggsida vid namn devote. Den bloggen består av träning, foton, hästar, mode och smink. Jag går första året på gymnasiet i Stylist programmet och jag trivs super än så länge. Mina stora intressen efter skolan är foto och hästar. Terminen på ridskolan börjar imorgon, ganska nervös!!
Men jaoo vad ska man skriva här?? 
Jana du är en bra vän, tro på dig själv och stå på dig! Du är en av de bästa! :)
Ja just det ja! Min musiksmak är ganska bra... hehe xD Jag lyssnar på Håkan Hellström, Oskar Linnros, Norlie & KVV. Men jag lyssnar även på normal musik, okej ja asså vissa anser min musiksmak som konstig och onormal. Men annars lyssnar jag på The Fooo, Union J, JB(Justin), 1D och ja... det mesta! :33
 
Men nej nu ska jag inte störa er mer, godnatt på er alla! :)
Puss och kram skumbanan -> Emma(MulligaVloggen på YT)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0