Naruto Rasengan

FilmRecensioner + Betyg

Tja, sorry för att jag inte bloggat på ett bra tag...Jag har haft massor för mig och inte haft tid att hinna blogga - Även om jag inte tänker skriva värsta lååånga inlägget x)
Nu ligger jag i soffan hos AnnCarro - Vi har kollat film typ hela dagen xD
Lite kort om kvällens filmen och vi sätter betyg tillsammans på dem - betygen ges i "♥" och max 5 stycken och minst 1 stycken.

Film 1: "Frágiles" -  Jag: Älskar denna film, lagom läskig och bra handling - Dock gillar jag inte att den är satt som "Skräckfilm"...Men men...Sorlig i slutet men annars GRYMT bra - Full poäng från mig xD
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ -

AnnCarro: En ganska mesig för att vara en satt som en ´Skräckfilm´, men den var grymt bra!
♥ ♥ -
 
 
Film 2: "Saved" - Båda: Lite för mycket kristet och väldigt konstig, den var ändå rätt bra!
♥ ♥ -
 
 
Film 3: "The change up" - Jag: Somnade innan den knappt börjat, det var INTE för den var trökig utan för jag var trött x)

AnnCarro: Rolig, lite naket men inte för mycket.
♥ ♥ ♥ ♥ -
 
 
//Jana
&
         AnnCarro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0