Naruto Rasengan

Jah

Jag är inte den snyggaste tjejen, men dissa mig inte pga att jag är mullig eller kanske inte till 100% din smak, lär känna mig innan du dömer mig... tack! 

87 ,7% av alla ungdomar här på nätet går på utsidan istället för insidan är du en av dom 12,3% som går på insidan kopiera detta! 

Dumma cancer ... 
vi vill alla ha en ny bil .... 
ny telefon .... 
gå ner i vikt .... 
en person som har cancer bara vill en sak .... 
att bekämpa sin cancer ... 
Jag vet att 97% av er inte kommer att sätta detta på din vägg .... 
men 3% av mina vänner kommer .... 
Sätt den på väggen för att hedra någon som dött av cancer, eller som kämpar mot det nu 
 
 
 
//Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0