Naruto Rasengan

trökigt..

jag har...

(X) snott den här listan
( ) rökt en cigarett
( ) varit full
(X) varit kär
( ) har blondt hår
(X) e brunett
(X) älskar eller saknar någon
(X) somnat i skolan
(X) tittat på en solnedgång
( ) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad

( ) Nördat framför datan en natt
(X) gjort bort mej på en scen
( ) blivit avstängd från skolan
(X) hatat mitt utseende
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) sjungit karaoke
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X)dansat i regn
(X) Är käär
( ) varit otrogen

( ) har bilddagboken
( ) msn
( ) fantiserat om en kompis
(X) rymt hemifrån
(X) vart vaken en hel natt
(X) kört bil
(X) kört moppe

- Hehe har man trökigt så har man. -

igår kväll kom jag hem ifrån Skövde, där jag hälsade på en kompis..åkte dit ner i onsdags och kom hem igår vid 20-tiden...

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Det återstår att se..


Blev skjutsad av kompisen till centrum från landet på hans moppe - Hjälmen var jäätte stooor på mig x)

//Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0