Naruto Rasengan

26 December<3

Tjaa, Kom nyss hem efter att ha jobbat hela dagen i stallet med Erica och Lisa, det gick grymt bra, även om alla va lite sega till och från, men slutade i tid.. Mycket bättre än någonsin tidigare... =D

Ny info: Jag fick ett tips om att ha en "Veckans häst/ponny" och SJÄLVKLART kan jag fixa det, antingen lägger jag upp bilder på olika nominerade hästar/ponnys så får man rösta, eller så väljer jag en från Veda (Vallentuna Ridskola). Ska fundera vidare på det och återkommer senare ikväll.. =3
 
I tisdags var det den 24 December, Julafton... Jag firade den med min mamma, pappa, moster och hennes kille. Min brorsa är i Thailand fram till den 16 Januari med boxningen, de ska träna i 2 veckor sedan ska min bror och hans polare åka vidare i Thailand på nya intressanta äventyr.
I julklapp fick jag:

- En mobil, iPhone 5S
- Ett mobilskal, från WESC (Där mamma jobbar)
- Ett Nintendo Wii
- En hårddisk där jag ´kan lagra mina bilder
- E 500-lapp.

Jag är väldigt nöjd med alla presenterna, Om jag inte hade fått ett Wii skulle jag nog köpt det själv..Detsamma med mobilen, men nu ska jag duscha och sedan fortsätta planera med pappa hur vi ska fixa lite i mitt rum.. möblera om osv.

Seee Yaah!

iPhone 5S.. 
...Med skalet!

//Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0