Naruto Rasengan

6 December<3

Idag har jag inte gjort ett skit...
Jag vaknade och gick upp 07.10 då jag gick och satte på TV:n så jag skulle kunna se Julkalendern. Sedan åkte mamma och jag bil ned till plugget då vi skulle ha IUP-Samtal...Vilket var väldigt segt, men men... Klockan 8.30 började samtalet och det slutade runt 9 - 9.05.

Sedan hade vi lektion till 11 då lunchen började, men vi slutade efter det.. Eftersom lärarna skulle någonstans... Så vi slutade 11 och jag drog upp till 3:an och hängde sedan med Emma och Melina, samtidigt som jag skrev med tre på kik.
Efter att jag käkat lunch med dem så tog jag buss 664 hem och sedan däckade jag för en liten stund. Vaknade sedan av att AnnCarro ringde, det var i och för sig lugnt, men ändå kände att jag bara var för slut i kroppen... Vid 16-tiden så gick jag till Centrum där AnnCarro satt eftersom vi skulle till henne så hon fick byta om, innan  vi drog till Kingen och Billan. Vi åkte till Kingen och Billan runt 17-tiden... vi mockade, sopade lite, fyllde vattenhinkar, fyllde hökorgarna och fodrade kraft, havre och  protein.
Sedan tog vi EPA-Traktorn hem till mig där vi tillbringade kvällen! :D
 
 Igår kom den första riktiga snön, äntligen!!
Gud vad jag längtat efter den,
allt i livet blir så mycket lättare... eller asså egentligen inte... Men det vackert, luften känns friskare och ja.. det känns bara som att livet blir lättare i sig.
Igår var mamma, pappa och brorsan på middag hos några och jag ville inte följa med.. Men det var  okej eftersom Palle ändå behövde vara hemma...
Så jag tillbringade mitt Fredagsmys med bästa vännen AnnCarro, vi hade det awesome!! - Tycker jag.. När vi kommit till mig så fixade vi mat åt oss och Palle. Sedan när vi och Palle hade käkat gick vi ut på promenad med honom.
Palle tyckte nog det va rätt awesome, han rullade sig och sprang runt och han och jag sprang runt och busade en hel del.. Jag älskar verkligen snö :D

Sedan poppade vi popcorn och lade oss sedan i soffan och kollade på Ridsport, hoppning. Hehe det va jätte kul, vi satt och anmärkte på ryttarna och hästarna hur de red och hoppade..
Sedan var klockan plötsligt 23:40, så då skulle AnnCarro åka hem =C

Tack bästa vän för denna grymma fredagseftermiddagen och kvällen! =D foImorgon ska jag förmodligen åka till stallet och fota lite, om mamma eller pappa kan tänka sig skjutsa dit mig.. Vi får la se,

See yaah later alligator! xD

 I Fredags när den första lilla snöfallet kom! =D
(Jag - Melina - Emma)

//Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0