Naruto Rasengan

God Jul önskar Tomten eller...?

Det sägs att tomten finns för barnen, det är helt rätt! =D

I år fick jag äran att vara Tomte för familjen Hamilton, väldigt intressant ögonblick. Allt började med att jag, Lisa och Magnus mockade i lördags (21 Dec) och snackade om vad vi skulle göra på jul, sen minns jag inte mer om vad som sades. Sedan var det bestämt att jag skulle vara tomte för dem tomte för dem, just för att jag inte ville förstöra julen för Ella.. Ville göra så gott jag kunde, utan att stressa ihjäl mig.. Men det gick bättre än jag trodde - Det var jätte kul att se hur glad Ella blev när hon såg mig komma, hon var inte sådär blyg som en del barn brukar vara. Hon hjälpte mig ta upp paketen och öppnade dem där, hon tyckte det var jätte kul. Marcus stod nyfiket bredvid Ella och nosade på paketen när hon öppnade dem. Hon blev såå glad för presenterna.


Tomten och Ella.
(Malins bild från Insta)
Snygga och ensamma Tomten på väg till Hamiltons villa!

//Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0