Naruto Rasengan

Seeegt...

Jahapp, nu sitter jag vid datorn och skriver med en vän på Skype och kollar på "Ice age"... En rolig komedi x)
Jag sitter och funderar på allt möjligt, vill vara i stallet resten av mitt liv men det kommer ju aldrig fungera, måste ha ett riktigt jobb...Mer än stallet och måste gå ut gymnasiet med rätt poäng...
 
Imorgon ska jag packa efter skolan till i helgen då det är. Ledarkursläger med kyrkan^^ Sen imorgonkväll ska jag göra Pizza till familjen...Bild kommer imorgon xD
 
Shit...allt känns typ fett segt.. :C
 
Saknar hårfärgen och längden :C
 
//Jana
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du var riktigt fin i den där hårfärgen, lyser så fint i solen :)

2013-09-19 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0