Naruto Rasengan

Tjaaa :3

Tjaa :3
Jag ska försöka blogga på min kompis blogg nu då.. Jag har aldrig bloggat på blogg.se för ut så går det åt helvet så skyller jag på det. Stavar som en kratta gör jag oxå bara så alla vet det redan från början. jag bor i västragötalandslän eller vad det än heter. Jag har precis börjat gymnasiet på en super bra linje som heter Estet teater. och det är super kul. Så idag har jag haft manusanalys sak typ. Vi läste ett manus av shakesper och skulle analysera det. Det gick lite sisådär men endå. Det tog lån tid att läsa så ja va kvar med en kompis efter skolan. Sen har ja haft scouter. Har en egen blogg på bloggplatsen.se Den heter www.loveislikeyou.bloggplatsen.se där bloggar jag om massa. Typ min vadag med skola, gym, teakwando, jiu jutsi och scouter. Så ta gärna en lite titta på de om ni har tid över. vet inte mycket mer jag kan skriva. Men har en super bra vän som jag älskar super mycket och hon äger denna bloggen. Hon är helt änkelt bara bäst. Bilden är från idag på mig c:

Pöss och kram Från Elin :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0